Meest Gestelde Vragen

Vragen die vaak gesteld worden

Ja, bij alle reparaties die wij uitvoeren, geven wij minimaal één jaar reparatiegarantie voor de onderdelen die wij gerepareerd hebben. In bijzondere gevallen hanteren wij geen garantie. Mocht dit het geval zijn dan geven wij dat aan alvorens wij met de reparatie van uw smartphone of tablet beginnen.

Ja, wij maken gebruik van originele onderdelen zodat uw device zijn waarde behoudt. Indien wij een imitatie onderdeel gebruiken dan geven wij dat van te voren aan.

Ja, in veel gevallen kunt u onder genot van een kopje koffie of thee bij ons in de winkel wachten. Wij geven vooraf aan hoe veel tijd de reparatie van uw toestel in beslag zal nemen.
De meeste reparaties zijn bij ons binnen één a twee uur klaar. De precieze tijd dat wij nodig hebben om uw device te repareren, geven wij direct na het vooronderzoek aan u door.
Ja, dat is bij ons mogelijk. Houdt u wel rekening mee dat zonder een afspraak de wachttijd langer kan zijn. Hierom adviseren wij om eerst online of telefonisch een afspraak met ons te maken.